Microsoft Outlook
Możliwości programu Microsoft Outlook sięgają znacznie poza pisanie prostych emaili. W trakcie szkolenia nauczysz się jak sprawnie wymieniać informacje za pomocą wiadomości, zarządzać czasem własnym oraz współpracowników za pomocą kalendarza oraz zadań, jak dopasowywać program do własnych potrzeb, jak wymieniać informacje w grupie roboczej.
Microsoft PowerPoint
Bardzo intensywne szkolenie przekazujące wiedzę w zakresie tworzenia profesjonalnych prezentacji w programie PowerPoint. W jego trakcie dowiesz się jak umiejętnie stosować obiekty graficzne takie jak wykresy i SmartArt, tak aby przyciągnąć uwagę odbiorców. Nauczysz się jak profesjonalnie formatować multimedia (zdjęcia, dźwięk, filmy), przejścia oraz animacje.
Microsoft PowerPoint Zaawansowany
Szkolenie przeznaczone dla osób używających programu PowerPoint, które chciałby osiągnąć poziom profesjonalnego prezentera. Na szkoleniu nauczysz się kreatywnego użycia złożonych multimediów (animacje, złożona edycja grafiki, wykresów, filmów), użycia sceneriuszy a także projektowania ekranów typu "dashboard".
Microsoft SharePoint
Szkolenie to jest przeznaczone dla aktualnych oraz "nowych" użytkowników programu Microsoft SharePoint. W jego trakcie nie tylko uczymy wykorzystania pełnych możliwości tego programu (tworzenia witryn, list, obiektów), ale także pokazujemy jak za jego pomocą realizować witryny wspierające pracę grup roboczych (np. przepływ dokumentów).
Microsoft Visio
Jeżeli masz do czynienia z wizualizacją tego co się dzieje w firmie, to program Microsoft Visio jest właśnie dla Ciebie! Za jego pomocą możesz tworzyć diagramy organizacyjne lub opis procesów biznesowych, możesz także wykorzystać program Visio do mind-mappingu lub tworzenia harmonogramów i diagramów work-flow.
Word w Firmie
Intensywne szkolenie poświęcone praktycznym zagadnieniom tworzenia profesjonalnych dokumentów tekstowych w praktyce korporacyjnej. Omawiamy następujące tematy: profesjonalne formatowanie dokumentów (teksty oraz grafika), poprawna praca z dużymi dokumentami, stosowanie i formatowanie tabel, szablony, style oraz recenzje.